Saade 4 – Olev Mihkelmaa

LINKEDIN PROFIIL: 

SIIN.

ETTEVÕTE:

LINKEDIN

KODULEHT

TÄPSEMALT OLEVIST:

Olev on vabakutseline fotograaf viimased 10 aastat. Pakub
fototeenust ettevõtetele, kes vajavad pilte toodetest, teenustest, töötajatest, hoonetest, tootmisest ning sündmustest. Tema peamisteks tööülesanneteks on kliendi vajaduste ja persooni mõistmine, pildistamine, töötlemine ja piltide tähtajaks üleandmine.

SOOVITUSED:

MIKS LINKEDIN – LinkedIn oleks nagu Facebook 5-6 aasta eest: veel asjad
liiguvad. Kui postitad midagi, siis see ka jõuab kuhugi. Ka ilma reklaami maksmata. 1:40

EDU TOOVAD TEGEVUSED – Potentsiaalsete klientide otsimine ja kontakti saamine. Suurem kasutegur võrreldes Facebookiga. 06:25

POSTITUSTE SAGEDUS – 2-3 korda nädalas. Blogipostitused või originaalsisuga tekstid. 07:40

KONTAKTIDE LISAMINE – 10-30 kontakti päevas. Igapäevane tegevus. Toimib paremini ilma enese tutvustuseta. Vanadel klientidel „silma peal hoidmine“ ja aktiviseerimine/enese meelde tuletamine. 09:30

MIS EI TOIMI LINKEDINIS – „Nunnumeetri postitused“. LinkedIn on ärimaailma jaoks, mitte päikeseprillide müümiseks. 15:32

PROFIIL – Täida nii palju kui võimalik. Oluline esimene lause. 17:00

SOOVITUSED – Kirjuta soovitusi inimeste kohta, kellega oled koostööd teinud. 19:10

SUHTLEMINE – LinkedIn on koht, kus laialdaselt suhelda. Vastasel juhul pole sellest kasu. 22:54

KUULA SAADET!

Kui sul on huvi, kuidas LinkedIn enda või oma ettevõtte jaoks tööle panna, siis võta meiega ühendust!