Intervjuu: “Kuidas muuta töine sotsiaalvõrk LinkedIn turunduse tööriistaks?”

Äripäeva digiturunduse praktikumis, mida juhib Priit Kallas, on külas B2B Growth ja Linkedinkoolitused asutaja Indrek Põldvee.

Indrek on LinkedIni ekspert ja podcasti „Hakkame tegutsema“ asutaja, kellega tuleb juttu turundamisest, profiili loomisest ning potentsiaalsete klientide leidmisest LinkedIn’is.

Saated kuuled:

▶︎ Kuidas kasutada LinkeIn’i? 1:50
▶︎ Ülevaade LinkedIn-ist. 3:20
▶︎ LinkeIn kui kanal (plussid ja miinused). 7:40
▶︎ Kuidas hoida LinkedIn-i profiil korras/Tüüpilised vead? 11:30
▶︎ Kontode tasud. 23:50
▶︎ Pöördumine inimeste juurde, kellega soovid connect-ida. 25:55
▶︎ Igapäevane sotsiaalmeedia tegevus. 27:55
▶︎ „Kuldse tunni reegel“. 29:54
▶︎ Reklaam/Postituste sponsoreerimine. 36:50
▶︎ „Surnud“ firmaleht. 38:18
▶︎ Sales Navigator. 43:48
▶︎ Social Sales Index. 47:51

„Kui Su LinkedIn profiil korras ei ole, siis on väga suur tõenäosus, et investorid ei pane raha teie startupi, sest see on number üks koht, kust nad Sind vaatavad.“

„3-5 korda peab inimene nägema Sinu postitust, et Sa hakkaks temas huvi tekitama.“

„Eestlastel on tore müügitaktika – agressiivne ootamine!“

„LinkedIn on maailma kõige tugevam ärivõrgustik ja väga tugev müügikanal.“

„45% LinkedIn-i kasutajatest on oma ettevõtetes otsustajad.“ „Hea reklaami eelarve kuus on alates 1000 eurost.“

„Kui räägid Veriff-i, Pipedrive või Bolti värbajatega, siis nad võivad Sulle kohe kinnitada, et LinkedIn on nende jaoks üks olulisemaid kohti, kus nad vaatavad, kes on see inimene, keda nad palkavad.“

LinkedIn on Eestis kasutamata kanal!“

„LinkedIn on ainuke läänemaailma sotsiaalmeedia platvorm, mis on Hiinas lubatud.“

Küsimuste või koostöö huvi tekkimisel võta ühendust: indrek@b2bgrowth.eu