Saade 1 – Margus Simson

LINKEDIN PROFIIL:

https://www.linkedin.com/in/margussimson/

ETTEVÕTE:

KOMERČNÍ BANKA

TÄPSEMALT MARGUSEST:

Margus on iseenda jaoks kahes rollis. Esmalt on ta Tšehhi suurpanga Komerční banka juhatuse liige ning vastutab kogu panga digitaliseerimise eest. Teisalt tegeleb hobikorras ühe arendusprojektiga, millest tahab ühel hetkel start-up’i välja arendada.

ETTEVÕTTEST: 

Kodulehekülg
Ettevõtte LinkedIn

SOOVITUSED:

MILLEKS LINKEDIN – Igapäevane, asendamatu töövahend. Umbes 2/3 teenusepakkujatest ja potentsiaalsetest töötajatest leitakse LinkedIn’i kaudu. 01:00

LINKEDIN’I KULTUUR – Võimalikult konkreetne ja lakooniline pöördumine tippjuhtidele. Esimeses kahes lauses formuleeru peamine. Ära ava kogu maailma! Pöördumine maksimum 1 lõik. Vastamine ei tohiks võtta rohkem kui 10 sekundit. 02:47

PROFIIL – LinkedIn ei ole Facebook. Sinu olemasolu võrgustikus peab olema abiks. 05:05 

EESMÄRK – Ehitada võrgustik võimalikult suureks. Levitada oma sõnumit, mõtteid võimalikult kaugele. 06:15 Ei ole koht, kus müüa oma toodet. Professionaalide omavahelise võrgustiku loomine. Oma reputatsiooni müümine. 07:16 Ole oma ala ekspert, kes laiendab oma lugejate silmaringi. 08:40

SILMAJÄÄMINE – LinkedIn’is aktiivne olemine tagab nähtavuse oluliselt suuremal määral kui ükskõik milline muu kanal!

KÕIGE MÕTTETUM POSTITUS – Ettevõtte sisene „äge“ tegevus nt naeratav pilt seminarist. See ei loo väärtust. 08:19

INGLISE KEEL – LinkedIn on inglise keelne keskkond. Kõik, mis postitad, postita inglise keeles. 10:11

REEGLID – Kõik, mis teed, peab olema regulaarne. Võrgustiku kvaliteet peab olema korralik ehk leia viis, kuidas vajalike inimeste kontaktid saada. Füüsiline kohalolek üritustel on vajalik. Alati postita kvaliteetset materjali. Kui postitad, siis postita pigem koos illustratsiooniga – graafikud ja joonised parimad. Illustreeri kompaktselt ja süstematiseeritult. 11:19

POSTITAMINE – Ära postita liiga sageli. Postitamise vajadus sõltub sinu lugejaskonnast. 1-2 korda kuus kvaliteetne postitus. 15:32

KUULA SAADET!

Kui sul on huvi, kuidas LinkedIn enda või oma ettevõtte jaoks tööle panna, siis võta meiega ühendust!