Rahvusvaheliseks B2B tegutsemiseks on LinkedIn kullaauk.
Enamus maailma TOP 500 ettevõtete juhte veedavad oma vaba aega sellel platvormil.
Miks?
Sest see pole tavaline sotsiaalmeedia platvorm, vaid miski, kus saab tarbida väärtuslikku informatsiooni. Seal ei jagata oma lemmiklooma videosid või lõunasöögi pilte, sest see on täiesti ebavajalik ja sellisel juhul sind lihtsalt eemaldataks enda n-ö feedilt (sõbralistist).
LinkedIn on suunatud puhtalt ärimaailmale – võimalus hoida end kursis uute trendidega, põnevate tehnoloogiate ja laienemisvõimalustega.
Selleks, et LinkedIni olemusest paremini aru saada, toome Sulle välja mõned faktid:
Fortune ja Business Insider toovad välja, et LinkedInis on üle poole miljardi kasutaja. See on meeletu kasv alates 2002 aastast, mil nad alustasid.
2019 aasta keskel on see number 630 miljonit.
LinkedInis on igakuiselt aktiivsed kasutajaid umbes 303 miljonit ning see number kasvab aastast aastasse.
40% igakuistest kasutajatest ehk üle 120 miljoni inimese kasutab LinkedIni igapäevaselt!
61 miljonit LinkedIn kasutajatest on seenior positsioonidel töötavad otsustajad ja 40 miljonit on tegevjuhid (Marketing Solutsion).
Kui teha oma tööd korralikult ja effektiivselt on võimalik äärmiselt paljude tähtsate inimestega tutvuda.
LinkedIn on Fortune 500 ettevõtete seas kõige kasutatumaid sotsiaalmeedia platvorme äri tegemiseks.
Nutitelefonide trend tõuseb, nii ka LinkedInis.
Praeguse statistika kohaselt on LinkedInis üle 70 miljoni unikaalse mobiilikasutaja. Rohkem infot siin.
Linkedin on #1 kanal B2B turundajate jaoks, kus jagatakse 94% oma sisu.
Sophisticate Marketing Guide to Linkedin uuringu järgi 94% B2B turundajad kasutavad seda platvormi oma turunduskanaliks, et saada ärikontakte ja laiendada võrgustikku. Kui su klientideks on ettevõtted, siis Linkedin on nr 1 koht, kus oma sisu jagada!
Ainult 3-4 miljonit kasutajat jagavad enda sisu profiilil iganädalaselt.
See näitab, kui palju ruumi on veel arenemiseks. Kui Linkedinis on 600 miljoni kasutaja ja üle 250 millini aktiivse kasutaja iga kuu, siis ainult 1% jagab sisu iga nädal. See on suurepärane võimalus ära kasutada seda platvormi.
91% turundusjuhtidest nimetavad seda platvormi põhiliseks kanaliks, kust leida kvaliteetset sisu.
Uuringus küsiti turundusjuhtidelt, kust nad otsivad sisu ja kus veedavad aega
– tulemus oli shokeerivalt positiivne: 91% ütlesid Linkedin, 29% Twitter ja 27% Facebook.
Kui sa toimetad B2B sektoris, peaks Linkedin olema sinu #1 töövahend ärikontaktidega suhtlemisel!
92% B2B turundajad lisavad LinkedIni oma digitaalse turunduse kampaaniasse.
Veel kasutatakse: Twitter 87%, Facebook 76%, Youtube 67% ja Instagram 15%.
Parimad turundajad kasutavad LinkedIni, kuna nad mõistavad selle suurt potentsiaali.
Kui Sul tekkis huvi, kuidas panna LinkedIn Sinu ettevõtte kasuks tööle, siis võta meiega ühendust!