• +372 521 5744
  • indrek@linkedinkoolitused.ee

PROFIILI LOOMINE

Enne kui hakkad LinkedIn’is tegema B2B müüki, on esmatähtis teha korda enda ja ettevõtte profiil. Mõlemad profiilid on äärmiselt olulised, sest nii lood potentsiaalsetele klientidele, koostööpartneritele või töötajatele esmamulje ja kes ei tahaks, et see mulje oleks suurepärane ning usaldusväärne. Seega, esmatähtis on põhjalikult läbi mõelda see lugu, mida sa endast ja oma ettevõttest LinkedIn profiili kaudu soovid edasi anda.

Profiili lugu ehk millist muljet soovid esmasele külastajale jätta? Kuidas soovid end võõrale tutvustada?  

● Kes on sinu ideaalne klient? Mida sinu ideaalne klient soovib teada enne kui hakkab sinu või sinu ettevõttega koostööd tegema? 
● Kui ettevõttes on palju inimesi, siis oleks hea välja tuua erinevate positsioonide väärtused, et tekitada kliendis ja/või tulevases koostööpartneris usaldusväärsust.  

NB! Oluline on tähele panna, et igaüks võib luua profiili, aga kui sisu ei ole korralikult läbi mõeldud, siis see tulemusi ei too.

MÜÜGI ARENDAMINE

LinkedInis müümine ei ole aktiivmüük. Seal on omad põhimõtted ja reeglid, millest tuleb kinni pidada, et saavutada maksimaalsed tulemused.

Võrgustiku loomiseks on vaja teada, kuidas oleks viisakas vestlust alustada ning väärtust pakkuda – selle jaoks on vaja seada eesmärgid.

Õpetame Sinu müügimeeskonnale, kuidas läheneda ideaalsetele klientidele kontaktide saamiseks. Õpetame kasutama Sales Navigatorit, otsingut ja palju teisi abivahendeid.

VÄRBAMINE LINKEDIN’is

Miks peaks värbamisel kasutama LinkedIn’i?

  1. 1. LinkedIn on globaalne talendipank, millel on üle 660 miljoni kasutaja.
  2. 2. LinkedIn’i profiil on samaväärne professionaalse CV’ga.
  3. 3. LinkedIn’il on mitmekülgne otsingu süsteem.
  4. 4. Erinevalt CV andmebaasidest annab LinkedIn ligipääsu ka passiivsetele kandidaatidele, kes tööd ei otsi ja oma CV’d ei avalikusta ega uuenda.
  5. 5. LinkedIn pakub tööriistu värbamise automatiseerimiseks ja efektiivsemaks muutmiseks.

Just seetõttu kasutab ligi 30 miljonit ettevõtet LinkedIn’i töötajate otsimiseks ning LinkedIn’ist võib leida umbes 20 miljonit tööpakkumist.

Suureks eeliseks töötajate värbamisel on korralik profiil ja platvormi aktiivne kasutamine – tänu sellele on võimalik leida väärtuslikke talente, rahvusvahelisi spetsialiste.

KOOLITUSED

“LinkedIn baaskoolitus”

Koolitus on mõeldud Sulle, kui soovid ehitada rahvusvahelist võrgustikku, leida partnereid ja investoreid, brändida ennast oma valdkonna eksperdiks, alustada oma ettevõttega või leida uus ja põnev töökoht.

Kõige eelneva saamiseks piisab ainult maailma suurima B2B võrgustiku ehk LinkedIn’i tundma õppimisest ja ära kasutamisest.

NB! Koolitus on praktiline ja mõeldud algajatele – loome LinkedIn’i konto ja õpetame sisu kirjutama.  

LinkedIn’is on üle 100 miljoni töövahetuse üle maailma ja 30 miljonit avatud tööpakkumist. LinkedIn on võimas tööriist ning meie õpetame Sulle, kuidas see enda kasuks tööle panna ja usaldust kasvatada – nii on Sul võimalik ehitada väga võimas rahvusvaheline võrgustik.

Sul ei pea olema oma ettevõtet või kindlat töökohta, et olla LinkedIn’is, küll aga peab Sinu profiil olema ilus ja kvaliteetne ning selle korralikult tegemine võtab aega.

“Värbamine LinkedIn’is”

Koolitus on mõeldud eelkõige värbajatele, personalijuhtidele ja -spetsialistidele, kes soovivad LinkedIn’i abil pääseda ligi globaalsele talendipangale.

LinkedIn on üks lisa võimalus veendumaks, et värbad tõesti parimatest parima, mitte parima nende seast, kes ise kandideerisid.

NB! Tegemist on lühikoolitusega, mis tutvustab LinkedIn keskkonda, sealseid värbamisvõimalusi ning selgitab tööandja brändi loomise aluseid LinkedIn’is.  

LinkedIn on loonud efektiivsed värbamistööriistad, mis peaks oskama kasutada iga värbamisega tegelev spetsialist või juht. Uuringud näitavad, et üha enam kandidaate eelistab uue tööandja kohta info otsimiseks kasutada LinkedIn’i kui professionaalset sotsiaalmeediat.

Seetõttu on konkurentsis püsimise vaates oluline LinkedIn’i eripärade mõistmine, strateegiline lähenemine sealsele tööandja kuvandile ning ka enda kui värbaja kuvandile.

PAKETID