• +372 521 5744
  • indrek@linkedinkoolitused.ee

Enne kui hakkad LinkedIn’is tegema B2B müüki, on esmatähtis teha korda enda ja ettevõtte profiil. Mõlemad profiilid on äärmiselt olulised, sest nii lood potentsiaalsetele klientidele, koostööpartneritele või töötajatele esmamulje ja kes ei tahaks, et see mulje oleks suurepärane ning usaldusväärne. Seega, esmatähtis on põhjalikult läbi mõelda see lugu, mida sa endast ja oma ettevõttest LinkedIn profiili kaudu soovid edasi anda. 

Profiili lugu ehk millist muljet soovid esmasele külastajale jätta? Kuidas soovid end võõrale tutvustada?
● Kes on sinu ideaalne klient? Mida sinu ideaalne klient soovib teada enne kui hakkab sinu või sinu ettevõttega koostööd tegema? 
● Kui ettevõttes on palju inimesi, siis oleks hea välja tuua erinevate positsioonide väärtused, et tekitada kliendis ja/või tulevases koostööpartneris usaldusväärsust.

NB! Oluline on tähele panna, et igaüks võib luua profiili, aga kui sisu ei ole korralikult läbi mõeldud, siis see tulemusi ei too.

Kuidas sinu profiili loome?

● Kaardistame strateegia(d)
Teeme kindlaks, mis on Sinu motiiv. Olgu see isiklik tööotsing, võrgustiku loomine/suurendamine, klientide või töötajate leidmine – igal juhul analüüsime ja kaardistame sinu ja/või ettevõtte strateegia(d).

● Personaalne intervjuu
Paljudele inimestele on iseenda profiili koostamine paras väljakutse, kuna ei tea millest ja kuidas täpselt kirjutada. Eestlasele omaselt ei oska me end kiita, mis teeb nullist profiili koostamise veel eriti raskeks. Lahendusena esitame sulle läbimõeldud ja vajalikud küsimused, mille ümber profiili ehitama hakata.

● Meeskonna profiilide ühtlustamine disainilt ja sisult (annavad edasi ettevõtte väärtust)
Kui sinu ettevõttes on rohkem inimesi, siis aitame iga positsiooni jaoks luua kirjelduse, et töötajad saaksid väikeste ja kiirete muudatustega kopeerida selle enda profiilile, lisades juurde isiklikud oskused ja senised saavutused (nii on võimalik töötajatel kerge vaevaga üles ehitada enda LinkedIn profiil, mis on kooskõlas ka ettevõtte omaga).

Vastavalt positsioonile soovitame ka erinevaid taustapilte, mis esmapilgul võib tunduda ebavajalik, kuid tegelikult on LinkedIn’i kontekstis üsna olulisel kohal. Müügiinimeste profiil võib olla küllaltki muutuv ja tänu sellele kasu toov.

Ettevõtte puhul on äärmiselt oluline, et kõikide töötajate profiilid oleksid korras, sest rahvusvahelised ettevõtted uurivad väga palju töötajate tausta, mis tõstab nende silmis sinu usaldusväärsust.

Tutvu meie pakettidega SIIN.