Profiili loomine
Enne kui hakkad LinkedIn ™️ tegutsema värbamise, müügi või brändiehitusega, on esmatähtis teha korda enda ja ettevõtte profiil. Sinu profiil on sinu online visiitkaart. Keskmiselt vaatab võõras inimene sinu profiili kolm sekundit. Seega on oluline, et su profiili külastaja näeks paari sekundiga, kuidas sa talle kasulik saaksid olla.
Nii isiklik kui ka ettevõtte profiil on äärmiselt olulised, sest nii lood potentsiaalsetele klientidele, koostööpartneritele või töötajatele hea esmamulje. Seega on oluline mõelda põhjalikult läbi see lugu, mida sa enda ja oma ettevõtte LinkedIn ™️ profiili kaudu soovid rääkida.
● Mis on Sinu lugu ehk millist muljet soovid külastajale jätta? Kuidas soovid end võõrale tutvustada?
● Kes on Sinu ideaalne klient, partner, tööandja või talent? Mida ta soovib teada, enne kui hakkab Sinu või Su ettevõttega koostööd tegema?
Nendele küsimustele vastuste leidmiseks teeme sinuga intervjuu. See võimaldab meil täpselt teada saada, mis su eesmärk LinkedIn ™️ keskkonnas on. Kuna LinkedIn ™️ keskkonnas on silmapaistmiseks oluline isikupära näidata, saab meie professionaalne copywriter intervjuu abil sinu profiili kirjutada just sulle omapärases stiilis. Oleme rahvusvaheliselt korda teinud juba üle 150 isikliku ja ettevõtte profiili ning kasutame nende koostamisel oma teadmisi LinkedIn ™️ ja otsingumootorite algoritmidest, et su profiil vastavalt sinu sihtrühmale ära optimeerida.
Kõikidele meie koostatud tekstidele ja piltidele saad anda tagasisidet ning need lähevad üles alles siis, kui sa nendega täiesti rahul oled. Kui oleme Su profiili tekstid paika pannud ja ära optimeerinud, jõuab su profiil All-Star tasemele, mis tähendab, et sa võid saada 40 korda rohkem vaatamisi kui poolikud või tühjad profiilid.
NB! Oluline on tähele panna, et igaüks võib profiili luua, aga kui sisu ei ole korralikult läbi mõeldud, siis see tulemusi ei too.