JAH Linkedin on vajalik, kui...

SOOVID LUUA VÕI SUURENDADA RAHVUSVAHELIST ÄRIVÕRGUSTIKKU
LinkedIn on selleks õige koht, sest on suurim B2B võrgustik, kus on iga kuu üle 320 miljoni aktiivse kasutaja.

SOOVID ENDA TOODET VÕI TEENUST RAHVUSVAHELISELE TURULE SAADA
Ideaalne koht, kust endale rahvusvaheline äripartner leida – LinkedIn’is on kõige rohkem vabakutselisi konsultante ja müügiagente.

OTSID INVESTOREID
Kuna idufirma investorid investeerivad inimestesse, siis on oluline, et Sul oleks LinkedIn’i profiil. Miks? Sest LinkedIn on tavaliselt TOP3 seas Google otsingutes ja investorit huvitab, milline inimene Sa oled ja kuidas ennast kirjeldad.

OLED ETTEVÕTTE C-LEVEL JUHT
Statistika ütleb, et pea iga 3 inimene LinkedIn’is on oma ettevõttes otsustaval positsioonil, mis tähendab seda, et see on suurepärane koht, kust leida endale mõttekaaslasi, mentoreid või laiendada võrgustikku väljaspool koduturgu. 

OTSID TÖÖD VÕI TÖÖTAJAID
Võimalusi kõigile – oled sa töötu või oled sa HR-spetsialist mõnes ettevõttes, avasta LinkedIn’i värbamismaastikku!
Fakt on, et igakuiselt on LinkedIn’is umbes 30 miljonit tööpakkumist üle kogu maailma ning 90% USA värbamistest käib läbi LinkedIn’i. 

Kellele Linkedin vajalik on

Kui vastad jaatavalt küsimusele “Kas LinkedIn on vajalik?”, siis võta meiega ühendust. Aitame Sul luua ideaalse profiili nii endale kui ka ettevõttele, õpetame müüma, kliente leidma, võrgustikku kasvatama ning LinkedIn’i abil värbama.

EI Linkedin pole vajalik, kui...

TEGELED OMA KINDLAS VALDKONNAS EGA OTSI RAHVUSVAHELISI KONTAKTE
Näiteks: Oled Tartus enda valdkonnas tuntud ja tugev tegija, kõik teavad Sind. Oled rahul sellega, kuidas asjad on ning ei otsi laienemiseks võimalusi. LinkedIn on rahvusvaheline platvorm, mis täna veel kahjuks Eestis väga ei tööta.

OLED OMA TÖÖKOHAGA RAHUL NING EI SOOVI SEDA VAHETADA
Enamus rahvusvahelisi tööotsinguid käib tänapäeval LinkedIn’i kaudu, seega pole mõtet teha profiili ja oma aega sinna investeerida, kui Sul tegelikult pole seda vaja.

SA EI VALDA VÕÕRKEELI
Põhiline suhtluskeel on seal inglise keeles, seega pole mõtet oma aega kulutada kui Sa ei suhtle üheski võõrkeeles. 

OLED RAHUL OMA ÄRIGA JA EI OTSI (UUSI) RAHVUSVAHELISI KONTAKTE
Kui Su ettevõttel on kõik õiged partnerid olemas, müüki ega käivet pole vajadust tõsta, siis ei ole LinkedIn’il Sulle midagi pakkuda.

TAHAD MADALATE KULUDEGA REKLAAMIDA
LinkedIn on reklaamimiseks kallis koht.
Et reklaam end ära tasuks peab seda tegema pikas perspektiivis ja korralikult. Ettevõtte kliendi eluajaväärtus peaks olema üle 1000.- EUR.

MÜÜD B2C TOOTEID
Koduelektroonika, smuutipulbrid, jäätis jne – Sinu turg on teistes sotsiaalmeedia kanalites. Kui Sa just ei otsi uude riiki partnerit, kes Sinu tooteid edasi müüks.